Äventyyr!

Tjoo, idag va jag med Becka och vi gick på äventyr i vbg. Och jag va så himla smart så jag tog obekväma skor så jag fick skoskav i stan så vi gick till arenan för vi va trötta och jag hade ont i fötterna :( Men sen kom pappa och hämta oss och vi åkte hem till mig. Vi åt och skrattade så tårarna rann XD Sen gick vi hem till Becka och gjorde smoothie och hade det kuul! Och nu sitter vi här... och hon grejar med mitt hår .-. meen det är kul för jag tycker om när folk stylar om mitt hår :3 Och i morgon ska vi på ett till äventy ungefär vid 3 tiden , så det ska bli kul och jag ska ta bilder då så jag kan lägga upp lite :3 Men vi hörs.. Byeee :***



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0