Bebecka XD

Heej! idag i skolan hade vi håltimma och vi gjorde typ inte ett piss på den... meen men, efter skolan åkte jag till becka och vi gick ut till en lekplats ( don`t judge ) och hade det as kul! När vi kom hem åkte vi hem till mig efter ett tag och gick in på mitt rum póch började snapchat kriga... vi tog massa filmer och jag fick några as roliga som jag kommer skratta åt gång på gång XD Nu har hon åkt hem och jag satte mig dirrekt på datorn och kolla yt, ask och fb. Bilderna jag har kommer jag lägga upp i en bildbomb som kanske... bara kaanske kommer på fredag hade jag tänkt :3 eller tidigare XD Men ni får ha det så gött.. Byee!! :** <3333
Gunhild
2014-02-25 @ 22:01:38

Oh yeah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0