Fail..

Heej, jag och becka hade ju tänkt att göra en photoshoot idag men eftersom vi vaknade typ kl. 13:00 och jag skulle åka hem kl. 15:30 så blev det lite tajt. Men vi ska försöka göra det någon dag för det skulle bli kul.. Meen nu sitter jag och kollar yt och min brorsa har nyss vart här. För vi skulle träffa han innan han åkte till australien för att jobba... är sååå avis på han för jag vill dit just nu kommer han och ska åka dit och va där i typ ett år... gaaaah!!
Och i morgon börjar vi sent så det är gött! Men ja kommer va helt 4-ever alone så jag ska nog bara spela tv-spel och gitarr tror jag... och sjunga såklart! Förlåt för att jag inte har vart så bra på att blogga... har inget att skriva om och har lite läsare så känner att det inte är så viktigt just då XC Men säg jätte gärna vad jag ska skriva om för annars tror jag inte att jag ska fortsätta.... Men vi kanske hörs i morgon i alla fall.... Herrå<33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0