IFK!!<3

Hallå alla underbara människor där ute! Idag har vart en skiit bra dag för mig och Becka!! Det börjar med att vi vaknar vid halv 12 för vid 1 skulle jag och min syster till min mormor och hälsa på. Vi stanna hos henne i ungefär 2 timmar och vi hade det super myysigt!! När jag kom hem hämtade jag varmare kläder och gick sedan till Becka för vi skulle gå på ännu ett äventyr... men på grund av vädret dröjde det en lång bit innan vi började gå. Vårat mål att gå till arenan...( idag igen ) för att kolla på match. På vägen längst kanalen kom en skit stor båt och vi blev jätte rädda ....eller ah... vi och vi det va snarare jag... hehe... Men men.. moove on! Väl framme vid arenan va det fullt av personer och vi va pisse blöta och ville inte att någon skulle se oss och så va alla dem där.. Vi gick upp till tjejtoan och fixa till oss lite grann sedan gick vi till läktaringången och skulle precis gå in men man va tvungen att ha någon slags lapp med sig så vi fick gå iväg lite diskret och fixa den där lappen. När vi väl hade fixat den gick vi in och ställde oss och bara vänta..... i 30 min tills alla spelare började värma upp och vi fick vänta ungefär yttligare 30 min.... och under den tiden stod jag där, helt svimfärdig och höll ut så gott det gick. Matchen började bra, vi fick 2-0 men när de gjorde första målet va jag inte berädd på det höga jublet så jag hoppa till och blev skíit rädd och Becka bara stod och skrattade XD Men jag va berädd nästa gång så det va bra! När ungefär det va vid 1:a halvlek så bytte vi plats till kortsidan för vi hade jätte ont i fötterna och min kusin som jobbar där sa att man såg bra :3 Så vi gick dit och satte oss och det va skit skönt att sätta sig ner och vila fötterna! När 1:a halvlek hade gått hade jag och Becka lärt oss hejarklacks sångerna så vi sjöng med och det va skit kul! När vi satt och kolla på matchen ändrade vi busstiderna hela tiden men det sluta med att vi gick när matchen va slut.... och gissa vad.... IFK VANN!! Jag och Becka blev skit glada och sa att det här måste vi gå på fler gånger! På väg till bussen sjöng vi massa hejarklacks låtar och hade det kul... men kallt! Men när väl bussen va framme vid onsjö så mötte pappa mig med våran hund och dirrekt när jag sa att det va kul så frågar han.... "Vem är killen?" och jag svara dirrekt att det inte finns en kille och han såg skeptisk ut och fortsatte gå... Och jag lovar, det finns ingen kille :3 När jag kom hem hade jag såå ont i huvudet så jag trodde jag skulle svimma av! Men jag gick in på mitt rum och satte mig vid datorn dirrekt! Och nu sitter jag här... helt mörbultad och försöker överleva smärtan i mitt huvud! Men jag vill bara säga att det va underbart att träffa alla personer ( som jag kände då ) som hälsade och hejade på mig! Det va jätte kul att se vart ända lillaliv av de folk jag kände och ja... Men nu ska jag äta alvedon och dricka vatten tills jag mår bra så vi hörs! Heeeejdåååå!!! 
 
Ps.. från och med nu hejjar jag och Becka på IFK!! hehe!! :*<33333
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0