Klaraa:**

Heej, igår kom Klara hem till mig. Vi hade tänkt att gå ut med det spö regna :/ Så vi stannade inne och skypa... typ hela tiden XD Till kvällen kollade vi på mello, ofc och vi åt chips och choklad 3: Sen skypa vi lite till och sen va klara nära på att dö av trötthet XD Så gick gick och la oss... fast jag pratade hela tiden så hon kunde inte somna XD Idag så gick vi ut och gick till arenan.. fööör det är mysigt där och det är kul att kolla på träningarna. Frammåt 4 tiden tog vi bussen hem och kolla på yt innan hennes pappa kom :) När hon åkte hem så dammsuga jag hela huset och städa i mitt rum för det behövdes veeerkligen X( Sen kom mit brorsa hem till oss och chilla lite för på tisdag ska han till Australien i ett år... är så avis på haaan!! X( Och nu sitter jag här... vid datan och sjunger som en stucken gris. Men jag ska fortsätta med det sååå hörs vi.... Byeee!! :*** <33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0