Luulluuu...

Tja, innan jag börjar berätta om min dag så skulle jag vilja be er att säga vad jag ska skriva om för något för att skriva om min dag börjar bli långtråkigt, så snälla skriv vad jag kan berätta för eeeer!! Meen tillbaks till min dag.... Idag har vart en rätt flummig dag för mig, jag och bästa Lisa har skrattat hela tiden och i slutet av dan skratade jag så tårarna rann.. bara jag som hatar när man skrattar så tårarna rinner för man går typ över i gråtläge automatiskt ibland, hände hela tiden när jag va liten i alla fall XD Men men , efter skolan så va jag med iiida och vi hade suuper kul och skrattade mycket :3 Och i morgon ska jag va med underbarste Beckaa, vi ska sova över och det kanske kommer en liten video om vi ha ork och lust för det. Men vad för video det vet jag inte :) Meeen men jag ska fortsätta snapchatta folk och va social ( not ) och så hörs vi i mörrn, heeejdåå!! <3 <3 <3 Btw, alla hjärtans dag är ju nästa vecka, några planer med någon speciell ( i så fall lyllos har ingen!! ) 
 
 
 
 
 
your cow♥♥
2014-02-07 @ 23:39:32

Du har mej jue!!♥♡

Svar: ofc♥
Emelie Englund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0