Myyys!! :*

Sååå, idag har vart en rätt bra dag! Det var bra i skolan och så hade vi ju slööjd idaaag, såå kul för jag och ida hade jätte kul och jag delade även med en hemlighet till två snälla och underbara personer som jag verkligen kan lita på! Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är och jag litar på er!<3 Men efter skolan såå gick jag till min syster hos frisören och hon stylade till mig lite för jag behövde det verkligen! Men i morgon ska jag va med Idaa!! Ska bli såå kul för det var ett tag sen<33 Och jag kan looova er att det kommer upp bilder på bloggen!Och i morgon ska vi åka skridskor...igen för typ 5:e gången.... :l meeen men det är kul och denna gången ska jag inte glömma mina skridskor för sist gång kunde jag inte åka mer än 15 minuter för det var någon spikliknande sak i skridskon så ja.. Men det kommer lite bilder från slööjden och mitt håår, så vi höörs.. Byee lovelies!! <33

 
 
 
 
 
 
lockarna har gått ut men aja..:*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0