Övernattniiiing!! <3

Heej, så igår va jag med Lisa och vi sov över. Vi hade skit kul ock skrattade mycket och chatta med folk och lite så, och sen på kvällen somnade hon före mig och då kände jag mig värsta ensam med min katt... som också sov XC Men men , så idag på morgonen vaknade vi inte så jätte sent och vi började direkt kolla på mobilerna... hehe! Och sen så skulle vi va med Becka lite senare på dan men vi kolla på Sagan om ringen lite före och jag tycker verkligen den är såå mysig!! När vi hade kollat på film ett tag så skulle pappa handla och jag hängde på för Lisa skulle ändå hem och äta, och jag ville ha Arizona och Skittles så jag åkte med :3 När vi kom hem igen så gick jag till Lisa och vi gick direkt till Becka. Hemma hos Becka hade vi skit kul och jaa...vi gick hem till mig typ vid 18:35 men Lisa skulle hem så jag och Becka fortsatte va :3 Vi åt och sen så och fick måånga skrattanfall av olika anledningar XD Och vi kolla på film, åt godiis, kolla på mello, tv, yt och mycket mer.. Och nu sitter vi här.. utan något att göra men vi får nog i oss något som gör oss helt dampade snart XD Men du.. a precis DU! Ses bby :** <3
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0