Slöjd/Klara :*

Såå, idag har vi ju haft slöjd i skolan och det va skiit kul som vanligt, det är en sådan där dag som aldrig kan gå fel...typ men ah. Jag och Ida blir verkligen helt dampade just den timmen... som en knapp man bara slår på. Så det är jätte kul (: Efter skolan så hängde jag med Klara hem och vi hade såå kul, och på hemvägen från bussen till huset ( några km typ ) så behövde jag gå på toa soo baad så om hon hade fått mig att skratta skit mycket så hade det vart kört...Men inget hände som tur va XD Men när vi kom hem så gjortde vi lite mat och greja med datorn, och sen skypade vi med en lite också (: När mamma kom och hämta mig så svängde vi in och handla lite mat till kvällen. Hemma så började jag greja med maten till pappa kom hem då vi skulle äta.Och nu sitter jag här och chattar med olika och har så sjuuuukt tråkigt... känner att jag har det väldigt ofta nu för tiden, men edt får det vara just nu för jag orkar inte ändra. I morgon ska jag va med Lisa och Becka, ska bli jätte kul men jag tycker alltid att det är svårt att va med tre för det kommer ju alltid bli någon utanför ibland... men detta fixar vi tjejer!! Näh, nu ska jag fixa ihop mig själv lite med ansiktsmask och annat så vi hörs, hejdåå:* <33
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0