Usch!

Tjoo, idag har vart än jobbig dag! Det börjar med att i skolan så va jag inte med på idrotten, samt klara,lisa,naimo,nadja och felix och vi skulle gå ända till lidl... ( vi har att och man inte är med så går man någonstans och tar kort på det stället eller tar en tidning där ifrån eller nått ) Och det är faktiskt en bit dit och jag blev rätt trött efteråt! Och sen när jag väntade på bussen så dyker Becka upp helt spontant med sin mamma och bilen och bara plocka upp mig för jag såg tydligen blöt och ledsen ut XD Sen när jag kom hem tog jag det lite lungt, chilla vid datan och sen ringde the one and only Becka och fråga om vi skulle ut och springa... Men oavsätt hur trött jag än var så gick jag med på det och började byta om. Men en liten sak om mig och becka... Vi har ingen kondition XD Så vi sprang bara runt och skratta så vi fick typ stanna ett antal gånger för att skratta färdigt! Det är det roliga med henne, man skrattar alltid om något så man får tårar i ögonen! Men men mooving on,  efter det kom jag hem och hon följde med och vi käka hamburgare och kolla datorn och sjöng så min röst är nu hes cx Och sen när hon åkte hem grejade jag vid yt och chattade med olika. Senare på kvällen gick jag ut och va social... typ, och då satte syrran på det senaste avsnittet av the walking dead och jag blev besviken på vad som hade hänt för jag hoppade typ från säsong 1 och lite från säsong 3 och nu detta avsnittet! Ska inte säga vad som hände men jag blev förvånad! Aja, jag märker att jag hade mkt att skriva om idag tydligen men det var la kul. Ska i alla fall sova nu så vi höörs! Natti :* <3
Anonym
2014-02-11 @ 00:20:06

Varför var du inte med på idrotten?

Svar: hade ont i huvudet och knät ( ._. )
Emelie Englund




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0