Weoo..<3

Heeej, idag har det vart en dag med blandade känslor.. Det blev sååklart tråkig stämning när ida åkte hem, tråkigt för hon skulle vart med oss och jag såg fram imot det! Och så va det tråkigt för klara va sjuk men Lisa va där och rädda mig från min ensamhet!! Älskar verkligen mina vänner, det är det bästa jag har!! Och i morrn är det en speciell dag..... ni vet säkert vilken.... Min och idas daaamp daaag!!<3 Vi kommer ha sååååå kul och inte ha en ända ledsen min!! Och jag hoppas att jag kan träffa becka snart för.. i want to be whit my kitthen!! Meeen nu ska ni inte blii heeelt uttråkade utan ta en kopp te, sätt er under en filt och gör INGENTING!! Mitt lilla tips som jag ska ta del av nu, Byeee!! <33
 
Bli frisk beboo!! <33
Löööv joo! <33
(Suddig men men..) See you on the weekend!! <3
Ses i morgon bejbii!! <33
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

likeabow.blogg.se

Skriver om mitt liv och andra saker jag gillar :)

RSS 2.0